Alla inlägg under oktober 2012

Av normal - 15 oktober 2012 15:50

här kommer någer dikter som jag har gjort:


  • Berätta vad du vet,

      berätta din saga,

      berätta om kärlek.




  • snälla sig mig om du vet,ska du säga din saga? om du alltid ska vara så här, kan du då säga vad som finns där, bakom solen, bakom molnen. där finns det som alltid finns hos oss. där finns kärleken.  
Av normal - 15 oktober 2012 15:34

på facebook har det hänt en diskution(stavning). min bästis la ut ett inlägg om vilka som var det och det.... man tryckte på @ och sedan en bokstav så det var ju slumpen som avgörde(stavning)det. då kom Z***ns namn upp så hon tryckte på z***n, z***n blev "nörden"i klassen och då blev hon jävligt sur!!! det stog hur det gick till och att det  var slumpen som avgörde(stavning). men nu har hon feber så hon var inte i skolan.......

Av normal - 1 oktober 2012 15:43

hej. jag vet inte varför men min bästa vän, vi kan kalla henne för Emmy, hon är sur på mig bara för att jag och en tjej ur klassen bytte skor och jacka fär att skoja och ha lite kul..... så hon sa att hon inte tänkte vara med oss mer men vi får väl se hur det går... killarna i klassen har blivit bättre men de fjantar än. vår nya lärare är snäll men kan ändra regler hela tiden: först sa hon att om det regnar och blåser ute får man vara i hallen, och nu om det regnar och blåser så måste man vara ute! så blir hon arg om man är inne, det är ju hon som har sagt det. min lillasyster har börjat i f-klassen men på rasterna brukar hon vara själv, om jag frågar på skolan varför så säger hon att hon vill, men om man frågar hemma säger hon att det var en lek med en annan. det har som tur blivit bättre!<3

Presentation

hej! jag är en tjej som kommer att blogga om allt möjligt. t.ex mitt liv, skolan, kompisar m.m. hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om min blogg??
 Den är så j*vla bra!!
 Jag älskar den!
 Den är väl okej...
 jag läser den varje dag!
 att blogga är nog inte din grej...
 jag tycker den suger
 fyfan va dålig den är!! jag vet inte ens varför jag läser en så dålig blogg!!
 det finns ju bättre bloggar...!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards