Alla inlägg under februari 2013

Av normal - 26 februari 2013 13:18

Jag tittar på the twilight saga breaking dawn part 1. Längtar tills part 2 kommer ut!!

Av normal - 26 februari 2013 11:37

jag vet inte om det syns för er men... mira (min hund) tryckte på en knapp när hon satt i min famn!! så då blev hela bloggn mindre!!!!!!!!!!!!!!!! jag har testat jätte många olika knappar på datorn men det funkar inte!! snälla hjälp mig!!!  

Av normal - 20 februari 2013 14:23

Killarna i klassen är så jävla dryga!! Johan visar ingen respekt eller bryr sig om oss! Om vi går framför han och vi möter han kan han bara springa på oss!!! Det är som om vi inte finns. Jag är så jävla trött på han! Men nu har vi iaf bytt platser. Jaja, måste gå nu ska snart klippa mig. Ska försöka övertala de att färga det svart! :) ha det bra!

Av normal - 18 februari 2013 17:16

Min bästis älskar en kille. Hon tycker att han är viktigare än allt! Hon skyller på min hund att vi alltid är hos mig. Ska vi ta bort hunden eller?! Det tycker inte jag. Vad ska jag göra?? Snälla kommentera vad ni tycker!! Jag vill inte bråka med henne men det verkar som om allting är mitt fel...HJÄLP MIG SNÄLLA!!! <3

Av normal - 15 februari 2013 16:40

Det känns som om min bästa vän inte bryr sig om mig! Det ända hon bryr sig om är hennes ex!!! När jag vill börja chatta med henne och frågar vad hon gör skriver hon bara inget och sen hej då!!? Hon har en pojkvän men hon bryr sig mer om hennes ex... De skypar hela dagen! Ibland när jag frågar vad hon gör svarar hon: skypar.
Några timmar senare när jag frågar samma sak: skypar.
Jag vill bara att hon ska fatta vad hon gör mot mig! Men hon verkar inte göra det... Otroligt tacksam om ni vill hjälpa och har några tips hur jag ska göra. <3

Av normal - 14 februari 2013 17:18

Jag vill önska alla en glad allahjärtansdag<3 jag är singel idag... Happy Valentines day!<3

Av normal - 13 februari 2013 18:18

Idag är det 8 år sen min lillasyster dog:'( det finns inte ett ord som kan beskriva hur mycket jag saknar och älskar henne<3 Hoppas att jag mår bättre imorgon när det är alla hjärtans dag<3

Av normal - 9 februari 2013 17:41

Från igår till idag har min bästis sovit hos mig (vi var hundvakt) det var kul för det var ganska länge sen... Aja ses sen ;)

Presentation

hej! jag är en tjej som kommer att blogga om allt möjligt. t.ex mitt liv, skolan, kompisar m.m. hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om min blogg??
 Den är så j*vla bra!!
 Jag älskar den!
 Den är väl okej...
 jag läser den varje dag!
 att blogga är nog inte din grej...
 jag tycker den suger
 fyfan va dålig den är!! jag vet inte ens varför jag läser en så dålig blogg!!
 det finns ju bättre bloggar...!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards