Alla inlägg under december 2012

Av normal - 14 december 2012 17:24

jag älskar men hatar mitt liv! låt oss säga att det är komplicerat:/ det är killarna som gör att det inte är helt perfekt jaja, jag måste sluta nu, men jag lovar att jag bloggar sen eler imorn

Av normal - 12 december 2012 14:09

hej. rubriken kanske låter lite konstig. jaja, jag vill verkligen gå ner i vikt! min vikt just nu är runt 47 kg. ni kanske tycker att det låter normalt men om man har levt med det några år så är det inte normalt! jag ska börja äta mer nyttig och bra mat, ist för macka till mellis tar jag en frukt:) sen ska jag leka och röra mig mer med min hund. om ni kan ett tips om hur man går ner i vikt får ni JÄTTE GÄRNA säga det till mig! killarna i klassen har kallat tjejerna för tjock, tjockis m.m OCH DET ÄR ABSOLUT INTE KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!! även om man inte kan låta bli att fnissa eller bli lite småsur är det inte kul. inte det minsta.... ett till problem är att jämt när en kille i klassen tittar el. pratar med mig blir jag röd i ansiktet! det är inte för att jag gillar de men jag blir liksom "nervös". så är det oxå när jag ska prata inför hela klassen. de som vet vem jag e vet hur det är.:(( en annan sak är: man har bara ett liv, en chans till allt. vi i sverige kan inte tvinga andra.(hoppas ni fattar vad jag menar!?) jag menar att de kan ju inte TVINGA BARN att gå i skolan. man kan få livet helt förstört om man är där! man kan ju bli mobbad:( det är svårt att förklara med bara ord om hur jag menar. fråga gärna mer.:) HEJ DÅ SES SEN :) :) :) :)

Presentation

hej! jag är en tjej som kommer att blogga om allt möjligt. t.ex mitt liv, skolan, kompisar m.m. hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om min blogg??
 Den är så j*vla bra!!
 Jag älskar den!
 Den är väl okej...
 jag läser den varje dag!
 att blogga är nog inte din grej...
 jag tycker den suger
 fyfan va dålig den är!! jag vet inte ens varför jag läser en så dålig blogg!!
 det finns ju bättre bloggar...!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards